«Who you gonna call?». Hva med Ringbrothers, for dette er en av de aller mest imponerende tunerne i verden. Spesielt er det verd i slå på tråden til dem om du er i besittelse av et amerikansk ikon som du gjerne vil ha pimpet opp. Eller om du rett og slett vi kjøpe et ferdig produkt, slik som for eksempel en nygammel Dodge Charger.
Dette er en av de originale muskelbilene fra 1960-tallet og selvsagt et ikon over i USA, og ringbrødrene har nå kastet seg over en 1969-versjon og gjort denne til et smykke på fire hjul. Et vilt smykke. For her snakker vi om en bil med en motor med det skumle navnet Hellephant, og denne er minst like sterk som en ekte elefant og kan flekse med utrolige 1.000 hestekrefter. Det bør heller ikke stå på dreiemomentet den 7-liters V8-motoren genererer, for det er formidable 1.288 Nm. Og for å gjøre dette skikkelig spektakulært sendes alle kreftene kun til bakhjulene via en 6-trinns manuell girkasse, for vi snakker tross alt om en klassiker. At det bor en elefant i motorrommet kan man også se fra utsiden, for det er nemlig en diger kul i panseret som gir et klart og tydelig signal om at noe virkelig stort har funnet veien under dette. Resten av drivsystemet har selvsagt også fått seg et løft for å kunne takle de enorme kreftene, og bilen er skodd med Michelin Pilot Sport 4S-dekk. Denne er så uvanlig at den også trenger et eget navn, TUSK, og kan selvsagt by på mer enn ville krefter. Det går selvsagt i moderne materialer, og Ringbrothers-teamet har faktisk tatt for seg hver eneste del av TUSK. Foran er det for eksempel en synlig karbonfiberramme med et enkelt stykke maskinert kromkant som fremhever «blind-eye»-grillen, og videre bakover gir også den svarte lakken, gulldetaljene og de bolete linjene en opplevelse av en slags skrekkblandet fryd. Den ser vitterlig skummel og pen ut på samme tid. Skjønnheten og udyret kledd i en pakke.