Da kinesiske JAC tok steget til Europa og Norge for et drøyt år siden, var de nok litt vel optimistisk rundt prisen på den første bilen, SUV-modellen JAC e-JS4.
Så i fjor høst fikk den et skikkelig prisfall og gikk fra 374.900 kroner til 299.900, og på toppen inkluderte det er også en utstyrspakke kalt Nordic Edition tidligere priset til 36.000 kroner. ‒ Vi er glade for å kunne tilby hengerfeste på JAC e-JS4, noe vi vet er av stor betydning i det norske markedet, sier Lars Havre, salgssjef i JAC Norge.
														
																																									‒ Med en imponerende hengervekt på opptil 1.200 kilo vil JAC e-JS4 enda bedre imøtekomme norske forbrukeres behov.
														
																																									Fortsett lyder startprisen for JAC e-JS4 på 299.900 kroner inkludert Nordic Edition, og den norske importøren sier at JAC er blant elbilene på det norske markedet som gir mest hengervekt per krone.
														
																																									‒ Vi er glade for å kunne tilby hengerfeste på JAC e-JS4, noe vi vet er av stor betydning i det norske markedet, sier Lars Havre, salgssjef i JAC Norge.
														
																																									‒ Med en imponerende hengervekt på opptil 1.200 kilo vil JAC e-JS4 enda bedre imøtekomme norske forbrukeres behov.
														
																																									Fortsett lyder startprisen for JAC e-JS4 på 299.900 kroner inkludert Nordic Edition, og den norske importøren sier at JAC er blant elbilene på det norske markedet som gir mest hengervekt per krone.
														
													
																											 Den første elbilen her i Norge, JAC e-JS4, er en kompakt SUV på 4,41 meter, har et 65,7 kWh stort batteri som gir en WLTP-rekkevidde på 433 kilometer og en oppgitt hurtiglading fra 30-80 prosent på 45 minutter. Så nei, den lader ikke spesielt hurtig.
														
																																									Bilen kommer også med varmepumpe og fem seter, og er blant annet utstyrt med en 10,25-tommers berøringsskjerm, et elektrisk panorama soltak, 360-graders kamera og Apple CarPlay/Android Auto.
														
																																									Helt bakerst åpner bagasjerommet for 450 liter, og er ikke det nok kan du alltids hekte på en tilhenger.
														
																																									Den første elbilen her i Norge, JAC e-JS4, er en kompakt SUV på 4,41 meter, har et 65,7 kWh stort batteri som gir en WLTP-rekkevidde på 433 kilometer og en oppgitt hurtiglading fra 30-80 prosent på 45 minutter. Så nei, den lader ikke spesielt hurtig.
														
																																									Bilen kommer også med varmepumpe og fem seter, og er blant annet utstyrt med en 10,25-tommers berøringsskjerm, et elektrisk panorama soltak, 360-graders kamera og Apple CarPlay/Android Auto.
														
																																									Helt bakerst åpner bagasjerommet for 450 liter, og er ikke det nok kan du alltids hekte på en tilhenger.
														
													
																											 Les også:
														
																																									Les også:
- Advarer mot potensiell prisøkning i ny kjøpekontrakt
- Verdens første terrengkjørende ladebank
- Her er Norges-klare Torres EVX
 
																					
																																	 
                             
                             
                            