Kardashian har i skrivende stund vanvittige 361 millioner følgere bare på Instagram, men er ikke så veldig interesserte i disse. Hun selv følger kun 327.
For å sette dette i perspektiv så har Range Rover 9,1 millioner følgere på Instagram, mens modifisereren Urban Automotive kan skryte av 308.000 følgere. Ikke verst, det heller!
Hun ga altså oppdraget til de britiske spesialistene hos Urban Automotive i tillegg til den amerikanske partneren Platinum Motorsport, og her skulle de designe og bygge en skreddersydd modifisert karbonfiber Range Rover
Utgangspunktet hadde holdt mer enn nok for de aller fleste, for dette er Range Rover L460 til over millionen. Men den prisen blir bare vekslepenger i forhold til Kardashians utgave.
De to selskapene sier ikke overraskende at dette har vært den mest omfattende de har gjort til nå, og det meste har sentrert rundt Urban Automotives varemerke ‒ Widetrack karbonfiber bodykit. Denne endrer rett og slett proporsjonene til den originale luksus-SUVen.
‒ Vi er stolte av vår voksende portefølje av kjendisklientprosjekter, og muligheten til å jobbe på en skreddersydd kommisjon av Kim Kardashian har virkelig vært i verdensklasse, sier Urban Automotive-gründer Simon Dearn.
‒ Vi har levert noe som er unikt, oppfyller de aller høyeste standarder og gjenspeiler Urban Automotives posisjon i forkant av kjøretøytilpasning på en internasjonal scene. Vi vil også takke vennene våre i Platinum Motorsport Group for å ha jobbet tett med oss for å administrere monteringen og siste finpuss, og hjelpe oss med å fortsette å bringe det beste fra britene til Los Angeles.
Les også:
- Svenskene har talt: Dette er tidenes vakreste sportsbiler
- Varebilene blir stadig sikrere
- Mercedes’ nye elektrisk sjef har vært på Nordkapp