Det er snart et halvt år siden Renault kunne presentere sin neste elbil, og de hadde gardert seg. For de hadde like godt tatt folkebilen Megane og gjort denne elektrisk, utviklet på den nye CMF-EV-plattformen med et batteri på 60 kWh.
- 130 hk / 470 km rekkevidde (WLTP)
- OpenR multimediesystem (Google integrert)
- AEB aktiv nødbremseassistent
- Handsfree nøkkelkort
- Syv kollisjonsputer
- Ryggekamera og parkeringssensorer bak
- Adaptive Vision full LED hovedlys
- Automatisk 2-soners klimaanlegg
- Oppvarmet multifunksjonsratt i imitert skinn
- 220 hk / 450 km rekkevidde (WLTP)
- Støtfangerdesign med F1-inspirert spoiler foran og bak
- 2-tonede farger tilgjengelig
- Multi-Sense – 4 ulike kjøremodus og justerbar stemningsbelysning
- Automatisk innfellbare sidespeil med automatisk vinkling på passasjersiden ved rygging
- Automatisk nedblendbart «rammeløst’» innvendig speil
- Velkomstbelysning /innstegsbelysning
- 20-tommers aluminiumsfelger
- 220 hk / 450 km rekkevidde (wltp)
- Skinnseter i titansort
- Elektrisk justerbare seter foran med minne og massasjefunksjon
- Harman Kardon lydanlegg
- Dashbord med detaljer i skinnimitasjon, lister i Nuo-tre under frontruten
- Detaljer i Nuo-tre på døsider
- Parkeringssensorer foran og på siden (i tillegg til bak/ryggekamera)
- Evolution ER (Extended range): Fra kr. 359.900,-
- Techno: Fra kr. 384.900,-
- Iconic: Fra kr. 399.900,-
- Fisker Ocean endelig til Europa
- Enorm prisstigning på bensin og diesel
- Ford viser en illsint Ranger Raptor