Få av dagens bildesignere kan matche skrytelisten til russiskfødte Sasha Selipanov, for her er det noen ganske så oppsiktsvekkende biler. Han har blant annet vært involvert i Koenigsegg Gemera, Koenigsegg CC850, Bugatti Chiron, Bugatti Vision GT, Bugatti 2015 Atlantic, Lamborghini Huracán og Genesis Essentia.
Ja, du store alpakka! Her er inspirasjonen noen av de aller mektigste bilene, som for eksempel de i F1 og Le Mans, og her er det blant annet et chassis med skreddersydd monocoque av karbonfiber med lette underrammer i aluminiumslegering som skal sørge for kjøreegenskapene.
														
																																									Kabinen ble designet for å gi perfekte synsvinkler med ideell ergonomi og sikkerhet, og målet var å gi bilen en lavest mulig takhøyde uten å ofre komforten. Dette er en 2-seters, og det er også måkevingedører.
														
																																									Videre handler menneske/maskin-grensesnittet om manuelle, analoge kontroller, innganger og tilbakemeldinger, så her står det klassiske i senter. Ja, knapper og brytere. Men det er også en skjerm, ryggekameraet/speilet, for å kompensere på det som sportsbiler med midtmotorer sliter mest med ‒ sikten bakover.
														
																																									Her er inspirasjonen noen av de aller mektigste bilene, som for eksempel de i F1 og Le Mans, og her er det blant annet et chassis med skreddersydd monocoque av karbonfiber med lette underrammer i aluminiumslegering som skal sørge for kjøreegenskapene.
														
																																									Kabinen ble designet for å gi perfekte synsvinkler med ideell ergonomi og sikkerhet, og målet var å gi bilen en lavest mulig takhøyde uten å ofre komforten. Dette er en 2-seters, og det er også måkevingedører.
														
																																									Videre handler menneske/maskin-grensesnittet om manuelle, analoge kontroller, innganger og tilbakemeldinger, så her står det klassiske i senter. Ja, knapper og brytere. Men det er også en skjerm, ryggekameraet/speilet, for å kompensere på det som sportsbiler med midtmotorer sliter mest med ‒ sikten bakover.
														
													
																											 Faktisk måtte han helt til New Zealand for å finne et selskap som kunne innfri ønskene, og det er at dette kraftverket skal være den sterkeste og mest visuelt slående utgaven av denne motortypen i verden. Det er for øvrig Hartley Engines som leverer denne.
														
																																									Leverer gjør også kreftene. Motoren som faktisk er fullt eksponert bak og derfor må se ut som et kunstverk yter totalt 1.070 hk og 860 Nm.
														
																																									Faktisk måtte han helt til New Zealand for å finne et selskap som kunne innfri ønskene, og det er at dette kraftverket skal være den sterkeste og mest visuelt slående utgaven av denne motortypen i verden. Det er for øvrig Hartley Engines som leverer denne.
														
																																									Leverer gjør også kreftene. Motoren som faktisk er fullt eksponert bak og derfor må se ut som et kunstverk yter totalt 1.070 hk og 860 Nm.
														
													
																											 
														
																																									 
														
																																									 Les også:
														
																																									Les også:
- Daniel Ricciardo kan være løsningen etter Sergio Perez' katastrofale helg i Mexico
- Mitsubishi melder to nye SUV-modeller
- Debatt: Hvem har bedt om selvkjørende biler?
 
																					
																																	 
                             
                             
                            