Ok, la oss ta den dårlige nyheten med en gang. Vi har ikke bilder av de nye bilene, foruten det ene samlebildet av hele den kommende Fisker-familien. Vi får håpe at Fisker snart kommer med flere bilder, slik at vi faktisk kan sjekke ut elbilene. For ja, dette er ganske spennende greier. Den gode nyheten er at det er en video fra presentasjonen som viser alle de tre bilene i all sin prakt, så du har muligheten til både å se trioen og høre hva Henrik Fisker sier om disse.
- En ekte 5-seters GT med en karbonfiber hard-top kabriolet, fire sommerfugldører, et høyteknologisk luksusinteriør og en unik futuristisk eksteriørdesign.
- En integrert batteripakke driver Ronin til en målrettet rekkevidde på over 600 miles (966 kilometer)
- En trippelmotor firehjulsdrift er anslått å levere massive 1.000+ hestekrefter og 0-60 mph (0-96,5 km/t) på omtrent 2,0 sekunder.
- Ronin er et utstillingsvindu for Fiskers ingeniør-, drivlinje- og programvareegenskaper, og vil være ultra-luksuspriset og bygget i begrenset antall.
- Navet er en forkortelse av Personal Electric Automotive Revolution.
- Et kategoribrytende livsstilskjøretøy bygget på Fiskers SLV-1-plattform, PEAR er bygget ved hjelp av Fiskers Steel++ utviklingsprosess, noe som resulterer i bruk av 35 prosent færre deler enn andre elbiler i klassen.
- Har en tilkoblet og ny elektroteknisk arkitektur, og den første implementeringen av Fisker Blades sentrale dataplattform.
- Unik Houdini Trunk (gjemt bakluke) og et oppbevaringsrom foran kalt Froot (bagasjerom foran) som forenkler lasting i byparkering.
- Kompakt kroppslengde skal gi sporty håndtering, samtidig som det gir rom for romslig og modulært interiør med sitteplasser for opptil seks.
- Futuristisk design inkluderer en ultrabred frontrute, skulpturell eksteriørdesign og slank LED-belysning.
- Designet for å være framtiden for ren og rimelig mobilitet for et globalt massemarked, er PEAR blir tilgjengelig i fire trimnivåer, priset fra 29.900 dollar (296.000 kroner) og er planlagt tilgjengelig i midten av 2025.
- En helelektriske 4-dørs pickup.
- Bygget på en utvidet tilpasning av Fisker Oceans plattform kalt FT31, er Alaska både en sporty hverdagstur og en svært fleksibel pickup.
- Bygget for flere lastekonfigurasjoner, inkludert et lasteplan som kan utvides fra 4,5 fot (122 centimeter) til 7,5 fot (213 centimeter) til 9,2 fot (274 centimeter), og en skjult Houdini lasteplandeler som kobler sammen lasteplanet og bakkabinen.
- Designet for å være verdens letteste elektriske pickup.
- Designet for å være verdens mest bærekraftige truck.
- Deler Fisker Oceans moderne design-DNA og raske, veiholdende EV-ytelse, og har en anslått rekkevidde på 230-340 miles (370-547 kilometer).
- Forventet leveranse i 2025.
- Designet for å maksimere Fisker Oceans dreiemoment, kraft og klassens beste rekkevidde for bærekraftig offroad-eventyr.
- Vil være tilgjengelig for firehjulsdrift Ultra- og Extreme-trim, både ved kjøp av bil og som tilleggspakke etter kjøp.
- Inkluderer 33-tommers dekk på 20-tommers hjul, høyere bakkeklaring, spesialiserte dempere, takkurv, glideplater foran og bak, og en undervognsplate for større holdbarhet.
- Planlagt å være tilgjengelig i 1. kvartal 2024.