Så hvorfor ikke nå? Vel, det handler ene og alene om økonomiske muligheter.

skjønte jeg at uken min ville bli meget god.


i-Drive.
timer i strekk.

bruke på deilig tysk BMW-vis. Jada, jeg er glad i joystickløsningen som gjør at jeg
slipper å fingre på infotainmentskjermen, men heller kan vri, vippe og trykke,
samt skrive bokstaver på toppen av joysticken. I videoen over kan du se bilen fra ulike vinkler, og litt i
fart også, samt se når jeg tar taket av og på. Der kan du også se bagasjerommet
som faktisk rommer hele 281 liter. Sammenlignet med Mazda MX5 føltes det nærmest
formidabelt ut med tanke på plassen til litt bagasje.

litt ekstra på den før man forlater den. Design er jo naturligvis en subjektiv sak, men jeg liker
svært godt linjene på nye Z4, tøff, stilig og lekker på en gang.

å kjøre Z4. Testbilen hadde M Sport pakke, som påvirker utseendet, og som også
påvirker hvordan bilen oppleves å kjøre. De som finner på å klage på denne bilens kjøreegenskaper og
kjøreglede tror jeg nesten gjør det for å virke litt smarte eller noe sånt, for
du skal være rimelig ihuga rallykjører for å skulle ønske å justere noe her
altså. Litt andre fartsgrenser enn vi har her i Norge er nok også noe som må
til for å eventuelt merke slikt.

kjørefølelsen som er bilens sterkeste side, og som gjør at jeg bare må ha en Z4
en vakker dag!

knapp og legge taket bak seg, og snuse inn blomsterduft og få inn fuglesang og
deilig motorlyd. En dimensjon som gjør at mange i dette landet er meget glade
i sin kabriolet selv om vinteren er lang her.

til noe for levering, lakk og vinterdekk. Da får man den med en 20i motor som
leverer 197 hk. Du må nok regne med en del mer avhengig av hvor lite ribbet
du ønsker den.

en startpris på 654.500 kroner før levering og lakk og dekk og ekstrautstyr. Med alt det utstyret som var på testbilen lander den på 861.600
kroner.

sett for meg å stryke derfra var i grunnen bare parkeringsassistenten til 5.500
kroner, men så er jeg litt over middels glad i mye utstyr også da.

stylingen.


får du i tillegg fantastisk komfort og plass til deg selv og det du trenger av
bagasje for en noe lenger tur for å nyte vårt vakre land.

armlenet. Joda, du kan legge ned den delen som gir føreren tilgang til
armlenet, men det er ikke så bra for passasjeren. Her burde BMW klart å tenke ut en Saab-lignende løsning slik
at man ikke var helt avhengig av åpent armlene for å holde på en kopp eller
brusflaske. For de som ikke kjenner Saab, så kom det en koppholder ut
fra midtkonsollen når man trykket på den, et vakkert lite kunstverk som gledet
i hverdagen.

setene med minne, i den artige Z4, men en vakker dag så har jeg en sånn selv.

- Her testes verdens første elektriske baneracer
- MMM, alle gode ting er tre
- Avslører den 4. Aston Martin i ny Bond-film