Fordelen med et luksusmerke som Bentley er at de ikke trenger å fokusere på så veldig mange forskjellige modeller. Nå har dog familien vokst litt i det siste. Fortsatt handler det om grunnmodellene Flying Spur og Continental, men de har også plusset på med SUV-modellen Bentayga og kabrioleten Bacalar. Sistnevnte er ganske unik, for å si det forsiktig. Bentley skal kun lage 12 eksemplarer av denne. Det er en fordel med å ha få modeller, og det er at man kan fokusere på å lage mange varianter av disse. Og det gjør Bentley. De har to hovedutgaver av Continental, en Continental GT og en toppløs Continental GT Convertible. Men et finnes også flere utgaver av begge disse to, som GT Speed, GT S og GT Azure. Og nå får familien en ny sjef, for Continental GT Mulliner W12 er den ultimate versjonen som kombinerer luksus med ytelser. Det kan jo ikke bli feil. Her har Bentley sett over til GT Speed, den tidligere ultimate GT-cruiseren. Dette er en ganske vanvittig bil med 659 hk og 900 Nm, og 0-100 km/t fyker unna på 3,6 sekunder og toppfarten lyder på 335 km/t. Bentley har altså hentet W12-motoren og det avanserte chassiset fra Speed-versjonen, og fintunet dette for enda bedre kjøreopplevelse. Det hjelper også at den har styring på alle fire hjulene, og prikken over i’en er nye 22-tommers Mulliner-hjul med en sentrert B i midten som alltid holder seg vertikalt. Selvsagt gjør den det. Mulliner står som kjent bak de mest luksuriøse utgavene til Bentley, og tilbyr det meste som de kravstore kundene måtte ønske. Innsiden av Continental GT Mulliner W12 oser da også av luksus, og det er mulig å velge mellom åtte forskjellige trefargekombinasjoner som Mulliner foreslår.
