I Trondheim har Sulland åpnet en ny BMW-butikk. Her daglig leder Stian Berg Torgersen. (Fotos: Sulland Gruppen)

Åpnet «Norges mest moderne bilbutikk»

Sulland har åpnet en bilbutikk som de selv sier løfter kundeopplevelsen til et nytt nivå og setter en ny standard for hvordan bilhandel skal oppleves.


Sulland-gruppen er et stort konsern som er på plass på 25 steder rundt om i Norge, og antall merker har nå rundet 15. Det er med andre ord ganske svære greier når de åpner en ny flaggskip-butikk.

Det har de nå gjort i Trondheim, og mer eksakt er dette 1.500 kvadratmeter med lokaler som bærer et nytt BMW-konsept. Dette skal vise framtidens mobilitet, og alt er designet med tanke på kundeopplevelsen og skal rett og slett være i verdensklasse.

-->
Her er målet å smelte arkitektur, lyssetting og materialvalg sammen fot å lage en atmosfære som kombinerer eksklusivitet, ro og teknologi.

  • Loungeområder med åpen himling og dempet belysning inviterer til inspirerende samtaler
  • Dedikerte rådgivningssoner gir rom for personlig oppfølging
  • M-avdelingen byr på sitt eget uttrykk med ikoniske detaljer, spesialfarger og stemningsbelysning
  • Mini-butikken er oppgradert med nytt konsept og en leken, urban identitet
Konseptet er ifølge Sulland-gruppen utformet for å gi en sømløs, trygg og inspirerende opplevelse uansett om du kommer for å se, prøvekjøre eller kjøpe din neste BMW eller Mini.

– Dette er en milepæl for oss i Sulland, sier Øyvind Sulland, daglig leder i Sulland Gruppen.

– Vi ønsket å skape en bilbutikk som ikke bare selger biler, men som gir kundene en opplevelse de husker. Trondheim fortjener et anlegg i toppklasse - og det har vi nå levert.

Butikken åpnet tirsdag, og som det hør og bør være med et flaggskip var det både taler, snorklipping og underholdning og totalt over 150 kunder og samarbeidspartnere.

Vi feirer det de kaller «Norges mest moderne bilbutikk» med en rekke bilder som viser konseptet, slik at selv de utenfor Trondheim også får en lite smak konseptet:

Les også:

Hva tenker du

Les også